MAxx Royal Hotel

Geleli iki hafta olmasına rağmen yine aklım tatilde. Geçen sene Haziran da yazlığa, daha sonra Ağustos ta Maxx Royal e gittik.  Bugün aklıma geldiği için yazmak istedim. Benim gördüğüm Antalya otelleri içinde en iyisiydi, açık ara hemde...Herşey kaliteliydi. Yeme, içme, odalar, aquapark, akşam programları hepsi başarılıydı. Biz çok memnun kaldık. Hatta hiiiç ayrılmak istemedik Maxx Royal den. Herkese tavsiye edebilirim gönül rahatlığıyla. Şimdi fotoğraflara bakarken yine orada olmak istedim. Aşağıdaki ilk kare Maldiv adaları konseptli bungalovlar. Bunların fiyatını hiç bilmiyorum otel odalarından çok daha pahalı olduğunu biliyorum sadece. Biz otel kısmında kaldık zaten tüm odalar suit ve 50 m2 büyüklüğünde.



Yılan şeklindeki kaydıraktan iki kişilik botla kayıyorduk Serhan'la beraber, ama nasıl kayıyordum bir de bana sorun :)



 

Maldivler konsepti için özel beyaz kum getirmişler:

 


Lobi ve resepsiyonun dekorasyonu çok değişik ve iç açıcı.


Gün batımı her yerde güzeldir :)







Hiç yorum yok

Yorumlarınızı benimle paylaşmak ister misiniz?

Blogger tarafından desteklenmektedir.