English Home Alışverişi



English Home siparişim hemen ertesi gün elime geçti. Jet hızıyla çalışıyorlar. Ne aldığıma gelince, beyaz büyük boy dantelli masa örtüsü istiyordum. Tam kafamdaki olmasa da English Home sitesinde bu takımı bulunca ve yüzde elli indirimde olunca hemen aldım. Büyük boy masa örtüsü,


Ve sekiz adet peçetesini aldım takım yaptım. Modeli böyle:


Hediye olarak da body mist göndermişler çok güzel kokuyor ☺


Bayram öncesi son alışveriş bu. Artık bize yol göründü yavaş yavaş. Bugünü de atlattık mı tamamdır ☺



9 yorum:

  1. güle güle kullanın :) English Home herkes için olmazsa olmaz bi mağaza sanırım. Ayrıca outletlerinde de harika şeyler çok uyguna bulunuyor :)

    Blogunuzu ilgiyle takip ediyorum, bana da bekleri :) http://commantarins3.blogspot.com

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. çok çok güzelmiş, dantel hastası her kadının olmassa olmazı sanırım bu örtüler
    fiyatı da süper denk getirmişsin canım

    çok çok güzel günlerde kullan
    sağlıklı mutlu sofraların olsun inşallah

    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. English Home'un bu fresh bu tatlı parçalarına bayılıyorum!!!! harika şeyler seçmişsin cnm, çok zarif çok güzeller.....
    güzel günlerde kullanman dileğiyle
    sevgiler!

    YanıtlaSil
  4. güzel sofralr kurun bu örtüyle inşallah

    YanıtlaSil
  5. güzel günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
  6. İyi günlerde kullan canım gerçekten çok güzel, ben de çeyiz alışverişi için bakıyorum gerçekten müthiş=)

    YanıtlaSil
  7. güle güle kullan arkadasım sevgiler

    YanıtlaSil

  8. Ebru Hanım Çok Güzeller Güle Güle Kullanın Bir ara Açık Serilmiş Yada Kullanılmış Bir Resimlerini Gönderirmisiniz Bende Almak İstiyorum Ama Cesaret Edemiyorum Öncü Olursanız Memnun Olurum :))

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı benimle paylaşmak ister misiniz?

Blogger tarafından desteklenmektedir.